جراحی لاغری و اسلیو جراحی لاغری و اسلیو .

جراحی لاغری و اسلیو

اولین راه حل برای لاغری؟

امروزه مردم به دلایل بیشماری برای کاهش وزن تلاش می کنند و متاسفانه گاهی اوقات قدم در مسیرهایی می گذارند که نتایج خطرناکی برای سلامتی آنها خواهد گذاشت.مانند بسیاری از بخش های زندگی ،کاهش وزن موفقیت آمیز و پایدار، بیشتر به یک سفر شبیه است تا یک مقصد؛ به این ترتیب باید همواره یک سبک زندگی سالم داشته باشید.

 

از اولین و مهمترین راهکار برای لاغری میتوان به عمل اسلیو معده اشاره کرد، نرساندن کالری به بدن برای سوخت و ساز و سپس ذخیره آن است و این امر باید به گونه ای صورت پذیرد که فرد از یک رژیم لاغری متناسب با اضافه وزن خود (که می توان برای فهمیدن وضعیت بدنی خود از شاخص توده ی بدنی استفاده کند) پیروی کند .اولین قدم برای لاغری تعهد به سبک زندگی جدید می باشد ؛به این معنا که فرد وقتی تصمیم می گیرد در یک بازه ی زمانی مشخص چه مقدار وزن کم کند ( اهداف باید واقع بینانه باشند تا به سلامت  روحی و جسمی شما آسیبی وارد نشود) حتما به آن پایبند بماند تا به آن نتیجه دلخواه خویش برسد.

آلبرتسون پیشنهاد می کند که به کاهش وزن باید به عنوان بخشی از سالم تر شدن فکر کنید و ابتدا روی مراقبت ازبدن خود تمرکز کنید (چون ممکن است در هنگام شروع یک رژیم شما مدام به غذا فکر کنید و وسوسه شوید.)

اگر شما به تغذیه خود توجه داشته باشید و به صورت منظم ورزش کنید ،مطمئن باشید که میتوانید وزنتان را کاهش دهید.

رژیم لاغری اصولی ،انرژی مورد نیاز بدن شما را حفظ می کند (شما را وادار به گرسنگی نمی کند ) و توده های چربی را با محدود کردن میزان کالری دریافتی مجبور به شکستن می کند.

از آنجایی که مرکز احساس گرسنگی و خلق و خو در مغز یکی هستند ،گرسنگی سبب ایجاد خشم و بدخلقی می شود بنابراین لازم است رژیم شما مواد مورد نیاز بدنتان را به شما برساند تا همیشه سالم و سرحال باشید.

رژیم لاغری مناسب بشقاب غذایی شما را به چهار قسمت تقسیم می کند:

·        غلات و کربوهیدرات ( نان ، برنج ، غلات)

·        پروتئین ها (مرغ ،گوشت قرمز ،تخم مرغ و ماهی)

·        انواع سبزیجات

·        میوه

با این کار هم منابع کالری دریافتی بدن شما کاهش می یابد و هم انرژی لازم را از غذای روزانه دریافت می کنید.

در پایان ذکراین نکته لازم است که رژیم غذایی به تنهایی کارساز نیست و حتما در کنار آن ،ورزش و خواب مناسب هم ضروری می باشند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۲:۴۰ توسط:mary موضوع: نظرات (0)